Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

22 Δεκ,09 Εφορία

Δεν μου είχε έλθει ειδοποίηση για τα τέλη κυκλοφορίας σε δύο αυτοκίνητα μου προθεσμία στέρευε και αποφάσισα να περάσω ο ίδιος από την εφορία της περιοχής μου για να ζητήσω αντίγραφο των ειδοποιήσεων .
Κάθε φορά που αναγκάζομαι να περάσω από εκεί κάτι κακό συμβαίνει.
Την τελευταία φορά για παράδειγμα χρειάστηκε να περάσω για μια φορολογική ενημερότητα. Ήμουνα πάντα τακτικός και θεωρούσα ότι ,με εξαίρεση ουρές και ταλαιπωρία γενικότερα θα έλυνα το θέμα μου εύκολα.
Αμ δε ,αφού έφαγα 45 λεπτά σε μια ουρά ο υπάλληλος βρήκε μεν ότι όλα έχουν καλώς αλλά μου ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να μου εκδώσει ενημερότητα γιατί σε μια επιχείρηση που φαινόταν ότι είχα πουλήσει από το 2006 !!! δεν φαινόταν στο αρχείο του αν ήταν φορολογικά εντάξει.
Προσέχετε όχι ότι βρήκε κάτι ,απλά δεν φαινόταν η εικόνα της.
Τώρα γιατί εγώ που θα έπρεπε να αγχώνομαι και να θεωρούμε υπεύθυνος για κάτι με το οποίο δεν είχα σχέση εδώ και 4 χρόνια αυτό δεν ενδιέφερε κανένα.
Ο εφοριακός μου εξήγησε με τρομακτικές λεπτομέρειες τι θα πάθαινε ο ίδιος αν έδινε σε μένα ενημερότητα και ο νέο ιδιοκτήτης της παλιάς μου επιχείρησης εν τω μεταξύ είχε διαπράξει φορολογικές ατασθαλίες Λέμε τώρα ... Δεν το προέκυπτε αυτό από πουθενά αλλά αυτός το υπέθετε. Ποια τώρα είναι η διασύνδεση η δική μου με τις τυχόν ευθύνες του άλλου δεν μπορούσε να μου το εξηγήσει πλην όμως με παρότρυνε συνεχώς να του φέρω ,στις επόμενες ημέρες ,φορολογική ενημερότητα του νέου ιδιοκτήτη για να πάρω και εγώ την δική μου.
Του εξήγησα ότι αυτό δεν μπορεί να γίνει διότι εγώ δεν γνωρίζω καν αυτό τον άνθρωπο (δεν τον είχα γνωρίσει καν και δεν τον είχα δει ποτέ μου, μια και τον εκπροσωπούσε πάντα ο δικηγόρος του).Πλήρης παράνοια και αδυναμία ελάχιστης κατανόησης. Δημόσιοι υπάλληλοι απαίδευτοι, κοιμισμένοι από την μονιμότητα τους,σατράπες με τους πολίτες και προπάντων πολύ μακριά από την λογική ότι οι πολίτες τους πληρώνουν και θα έπρεπε να κάνουν την δουλειά τους για να τους υπηρετούν και όχι να τους ταλαιπωρούν
Έλυσα το θέμα μου αργότερα από το γραφείο μου με το internet αμέσως και παίρνοντας όρκους ότι δεν πρόκειται να ξαναπατήσω τα πόδια μου στην εφορία για όσες δουλιές τουλάχιστον τακτοποιούνται από μακριά.
Οι ειδοποιήσεις όμως των τελών που δεν ήλθαν με ξανάστειλαν εκεί.
Πάλι πρόβλημα. Δεν τους έφθανε ότι με το ΑΦΜ μου βρήκαν αμέσως τα αυτοκίνητα μου. Δεν τους έφτανε που είχα μαζί μου και τις παλαιότερες αποδείξεις πληρωμής. Ήθελαν να τους φέρω και τις άδειες κυκλοφορίας. Όχι σε φωτοτυπία όπως πρότεινα, ξέροντας ότι η μεγάλη μου η κόρη λείπει εκδρομή με το ένα αυτοκίνητο και το άλλο το χρειαζόταν η γυναίκα μου για να κάνει κάποιες ιατρικές εξετάσεις.
Ήρεμα και κρατώντας όλη μου την ψυχραιμία τους εξήγησα το θέμα και τους πρότεινα επιπλέον ότι μπορώ να τους φέρω υπεύθυνες δηλώσεις άμεσα ότι τα αυτοκίνητα είναι αυτά και αυτά παίρνοντας όλη την ευθύνη πάνω μου.
Τίποτα.
Άκουσα πάλι για τρομακτικές ευθύνες , άκουσα τι τραβάει ένας εφοριακός στην Θεσσαλονίκη που "εξυπηρέτησε' ένα ιδιοκτήτη μάνδρας με 150 αυτοκίνητα αρκούμενος σε φωτοτυπίες και άλλες ιστορίες με αρκούδες τσακώθηκα εν τέλει μαζί τους και έφυγα άπρακτος.
Το θέμα βέβαια λύθηκε αργότερα μέσα στην ίδια ημέρα με άλλο τρόπο που ανάγεται στο κεφάλαιο "πως αντιμετωπίζεται η δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα από απόσταση" και για το οποίο σκέφτομαι να γράψω ένα σχετικό εγχειρίδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου