Πέμπτη 17 Δεκεμβρίου 2009

15 Δεκ.09. Η άδεια του ΦΒ

Του Αγίου Ελευθερίου σήμερα με ενημέρωσε πρωί πρωί το εορτολόγιο της οθόνης μου.
Κάτσε να πάρω τηλέφωνο τον Πέτρο για τα χρόνια πολλά στην γυναίκα του.
Δεν πρόλαβα χτύπησε πρώτο. Από το υπουργείο Περιβάλλοντος.
"Υπέγραψε η Υπουργός την άδεια που περιμένετε για τα 2 MW φωτοβολταϊκών".
Την περίμενα αυτή την υπογραφή από τον Ιούνιο του 2007. Πόσοι μήνες;
Δύο χρόνια και μισό περιμένω. Τριάντα ολόκληρους μήνες για μια υπογραφή.
Αγκάλιασα την γραμματέα μου και την φίλησα.Μετά γύρισα ένα κύκλο αλά Ζορμπάς με τα χέρια τεντωμένα στο πλάι.Πέταγα.
Δόξα το Θεό. Έφυγε ένα μεγάλο βάρος από πάνω μου.
Κάθισα στο γραφείο και άρχισα να παλεύω με τα κοστολόγια. Τέρμα τα ψέμματα φίλε.
Τώρα θα το φτιάξουμε το άτιμο το πάρκο. Ούτε στο γεφύρι της Άρτας δεν είχε γίνει αυτός ο χαμός . Τριακόσιες εξήντα οκτώ υπογραφές είχε μετρήσει ένας άλλος ότι χρειάζονται για να πάρεις μια άδεια ενός μικρομεσαίου ΦΒ.
Υπολόγισα ότι μαζί με αυτήν σήμερα είχα φτάσει στο 350 περίπου. Μένανε ακόμα κάτι ψιλά.
Αλλά η σημερινή είναι κλειδί. Όλα τα λεφτά μωρό μου ,όλα τα λεφτά που λέει και το άσμα.
Πήρα τον Πέτρο για τα χρόνια πολλά και του είπα και το νέο. Ξαναχάρηκα μαζί του.
Ακούω ότι ήλθε ο Γρηγόρης. Είχε πάει για ένα checkup ρουτίνας.
Μαζί περιμέναμε και πήγα να του πω το νέο . Συννεφιασμένος .
Του το πρόλαβε η γραμματέας μόλις μπήκε αλλά αυτός βαρύς. Ανεύρισμα στην αορτή μου λέει. Αι σιχτίρ. Σκοτείνιασα και εγώ.
Κάθισα σε μια καρέκλα απέναντι του. "Μη φοβάσαι φίλε , κάτι θα γίνεται."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου