Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

17 Δεκ. 09 .Το αδέλφι .

Πρωί πρωί στην τράπεζα. Ήθελα να σταματήσω να κουβαλάω πάνω μου ,μια μεγάλη επιταγή.Κόσμος πολύς .Ουρά μεγάλη.Κοίταξα για την Τόνια.Έλειπε. Με είδε η Κατερίνα και με εξυπηρέτησε για την κατάθεση της επιταγής.Άφησα για την Δευτέρα άλλες δουλειές που είχα κατά νου μια και γινότανε χαμός.
Γραφείο . Όλα στην θέση τους . Είχε απεργία σήμερα και δεν είχαμε ούτε εφημερίδες. Τηλέφωνο το μεσημεράκι από το αδέλφι.Πήγαμε για καφέ. Τα είπαμε και πρώτη φορά τον είδα αποφασισμένο να κάνει το βήμα το αποφασιστικό. Να χέσει την κολοδουλειά που του τρώει τα σωθικά πάνω από 20 χρόνια (από τότε που ήταν φοιτητής) και να δούμε μαζί για καμιά καλή επιχειρηματική ιδέα. Ξεκίνησε μόνος του την συζήτηση αυτή και εγώ τον άκουγα σιωπηλά. Είχα όμως κατουρηθεί πάνω μου από χαρά. Τον αγαπώ πολύ τον αδελφό μου και πάντα ευχόμουν να κάνουμε επαγγελματικά κάτι μαζί για να τον ζω περισσότερο.
Όσο περνούν τα χρόνια θέλω όλο και περισσότερο δίπλα μου τους ανθρώπους που αγαπάω αληθινά και μόνο αυτούς.
Πριν 2,5 χρόνια μ αυτό το πνεύμα έτρεξα την επιχείρηση "απο μαλακοποίηση" της προσωπικής μου ζωής από όλες τις συμβατικές σχέσεις. Έσβησα κάθε στοιχείο επικοινωνίας που διατηρούσα με άτομα αδιάφορα και κυρίως λόγω δουλειάς και τα έβγαλα μαχαίρι από την καθημερινότητα μου. Επίσης δεν ανταποκρίθηκα σε δικές τους "τυπικά καθιερωμένες" προσπάθειες κοινωνικής επαφής και έτσι σιγά σιγά η καθημερινότητα μου καθάρισε ,πλούτισε με ελεύθερο χρόνο και αναβαθμίστηκε ποιοτικά μια και είχα πλέον πολύ παραπάνω χρόνο και διάθεση γι αυτούς που αγαπούσα.
Θα το περιμένω το αδελφάκι μου να κατασταλάξει στα σίγουρα και θα κάνω ότι μπορώ για μια καλή δουλειά μαζί του.
Το βράδυ έπρεπε να πάμε οικογενειακά σε ένα "κρεβάτι" δηλαδή σε νέα Ελληνικά μια "πρόβα νυφικού " ,μια παλιά προγαμιαία τελετή που γίνεται στην Κρήτη πριν τους γάμους όπου με πρόφαση του να στρωθεί το νυφικό κρεβάτι ,μαζεύονται οι δυο οικογένειες και τού δίνουν να καταλάβει με γερό φαγοπότι και χορό. Αυτό ακριβώς έγινε εκεί που πήγαμε συν το γεγονός ότι έπεσε έξτρα γέλιο από το εξής.
Η δική μας νύφη ήταν δικηγορίνα με πατέρα επίσης δικηγόρο και αδελφό γιατρό ενώ ο γαμπρός ήταν υδραυλικός με πατέρα στον υπόκοσμο και αδελφό ναυτικό. Το όλο πράγμα παραδόξως ενώ δεν ενοχλούσε ιδιαίτερα την πλευρά της νύφης φαίνεται ότι δημιουργούσε ομαδικές ενοχές από την άλλη πλευρά και οδήγησε σε μια "προσπάθεια αποκατάστασης της ισορροπίας" που βέβαια γέννησε με την σειρά της διάφορα ευτράπελα και που δεν τα αναφέρω από σεβασμό στον γαμπρό που εμένα τουλάχιστον μου φάνηκε εξαιρετικός χαρακτήρας και πολύ καλός άνθρωπος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου