Σάββατο 19 Δεκεμβρίου 2009

19 Δεκ 09. Lap Top

Έβρεχε όλο το πρωί και έκανε ένα διαβολεμένο κρύο. Με τον πρωινό καφέ μπροστά στον υπολογιστή μου ,κατάλαβα ότι το μηχάνημα μου τελείωσε.Κινέζικα η οθόνη με το άνοιγμα , νεκρό το πληκτρολόγιο, μάταιες όλες οι προσπάθειες μου επί τετράωρο να το σώσω.
Τι reboot, τι ξόρκια και μαγικά . Μόνο τεχνιτή αναπνοή που δεν του έκανα. Τίποτα το άτιμο. Αφασία πλήρης.
Στο τέλος το φορτώθηκα και το πήγα για service.
Ακουσαν τα συμπώματα και με κοίταξαν με συμπόνια. Βέβαια δεν το κράτησαν καν. Ηταν το τέταρτο που τους πήγαιναν αυτές τις ημέρες. Υιός φοβερός και τρομερός που τσακίζει τον σκληρό. "αν θέλετε αφήστε το να το παλέψουμε, αλλά να υπολογίζεται πάνω από 300 ευρώ, ίσως και παραπάνω" . ΟΚ κατάλαβα .Το ξαναφορτώθηκα και πήγα για καινούριο.
Από το πρωί είχα συνειδητοποιήσει πόσο εξαρτημένος είμαι πλέον από αυτά τα μηχανάκια.
Ενα φοβερό κενό είχε κάτσει μέσα μου ,λές και έχασα δικό μου άνθρωπο. Σιγά που δεν θα το έκλεινα αμέσως.
Δεν μου ήλθε καλά το κοστολόγιο αλλά είχανε και 12 άτοκες και το κατάπια κάπως καλύτερα.
Το νέο εργαλείο φοβερό. Με τα νέα Windows7 προεγκατεστημένα, πολύ μεγάλη Led οθόνη , άριστη κάρτα γραφικών κλπ ,κλπ.
Εντάξει τελικά , έφαγα όλη την υπόλοιπη ημέρα με το σετάρισμα του καινούριου laptop. Ισα που πρόλαβα να δώ την Πανάθα να γαζώνει τον ΠΑΣ με τέσσερα γκόλ. Τελικός απολογισμός ημέρας θετικός και ας ξεκινήσαμε με απώλιες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου