Του Scott Gerber
Συνήθως, η επιχείρησή σας θα κάνει ένα δειλό ξεκίνημα με ένα ή δύο άτομα προσωπικό. Ωστόσο, ακριβώς επειδή δεν έχετε ούτε δυο δεκάρες στην τσέπη δεν σημαίνει ότι δεν μπορείτε να έχετε την ελίτ των πωλήσεων υπό τις διαταγές σας δωρεάν ή σχεδόν δωρεάν. Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να παραγάγει κανείς πωλήσεις χωρίς την άμεση συμμετοχή του. Εδώ παρατίθενται οκτώ τρόποι για να ενισχύσετε την προσπάθεια σας για πωλήσεις.
1. «Σπάστε» τις αμοιβές για να χρησιμοποιήσετε τους πωλητές ενός άλλου επιχειρηματία. Εάν προσφέρετε μία καλή υπηρεσία που συμπληρώνει την προσφορά υπηρεσιών μιας άλλης επιχείρησης, ζητήστε τους να την πουλήσουν για λογαριασμό σας με αντάλλαγμα ένα ακαθάριστο ποσοστό των εσόδων.
2. Δωροδοκείστε αυτούς που ασκούν επιρροή για να διαδώσουν τα νέα. Εάν η εξειδικευμένη αγορά στην οποία απευθύνεστε διαθέτει μερικούς αξιόλογους δοκιμαστές, εμπειρογνώμονες, ή ημι-διασημότητες, ενθαρρύνετέ τους να μιλήσουν για το εμπορικό σήμα σας. Συμπεριλάβετε τους στην ομάδας σας, προσφέροντάς τους την ευκαιρία να δοκιμάσουν την υπηρεσία σας δωρεάν ή να προσφέρουν υπηρεσίες με μεγάλη έκπτωση στους θαυμαστές τους.
3. Κάντε τους πελάτες πρεσβευτές του εμπορικού σας σήματος. Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι οι καλύτεροι πωλητές σας. Δώστε τους ένα λόγο να πωλούν στους φίλους και τους συναδέλφους τους, προσφέροντάς τους κάτι για το οποίο αξίζει να μιλούν – μία προσφορά για την οποία αξίζει να εργαστούν.
4. Πουλήστε χρησιμοποιώντας ιστοσελίδες κοινωνικών αγορών. Υπηρεσίες όπως οι Groupon.com, SocialBuy.com και LivingSocial.com σας επιτρέπουν να φέρετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας μπροστά σε δεκάδες χιλιάδες, δυνητικούς καταναλωτές μέσα σε λίγα λεπτά, προσφέροντας στους online συνδρομητές τους αποκλειστικές εκπτωτικές προσφορές.
5. Δημιουργείστε ένα δίκτυο θυγατρικών επιχειρήσεων. Προσφέρετε ένα πρόγραμμα συνεργασίας online που δίνει σε οποιονδήποτε την ευκαιρία να πουλήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας με αντάλλαγμα ένα ποσοστό προμήθειας. Καθώς θα αυξάνονται οι online πωλήσεις σας, μπορεί να είστε σε θέση αυξήσετε σημαντικά το μέγεθος του δικτύου των θυγατρικών σας κάνοντας την επιχείρησή σας επιλέξιμη για συνεργασία με υπηρεσίες, όπως η Commission Junction (CJ.com).
6. «Προσλάβετε» εικονικούς πωλητές. Υπηρεσίες όπως η Sitepal.com και η YakkingHeads.com σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε κινούμενα είδωλα και εικονικούς ομιλητές στην ιστοσελίδα σας που απαντούν σε συχνές ερωτήσεις, προωθούν την υπηρεσία σας, και καθοδηγούν τους επισκέπτες στη διαδικασία της άμεσης αγοράς.
7. Πουλήστε τα προϊόντα σε online αγορές. Υπηρεσίες όπως οι eBay.com, Amazon.com, StoreEnvy.com και CafePress.com σας επιτρέπουν να δημιουργήσετε ειδικά online καταστήματα όπου μπορείτε να πωλείτε τα προϊόντα σας σε ένα παγκόσμιο κοινό όλες τις ημέρες και όλες τις ώρες.
8. Διατηρείστε το εμπορικό σας σήμα στο μυαλό των πελατών σας μέσω της "επαναστόχευσης". Ιστοσελίδες όπως η AdRoll.com προσφέρουν επαναστοχοθετημένες διαφημιστικές υπηρεσίες που χρησιμοποιούν εξατομικευμένες διαφημίσεις για να προσελκύσουν προηγούμενους επισκέπτες (που δεν μετατράπηκαν σε πελάτες) πίσω στη δική σας ιστοσελίδα.
Απόσπασμα με άδεια του εκδότη John Wiley & Sons, Inc, www.wiley.com, από το Never Get a Real Job: How to Dump Your Boss, Build a Business, και Not Go Broke © 2011 από τον Scott Gerber.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου